Juni 18, 2011

Jaha, ledighet då och jag som redan är rastlös. Städade inuti hela huset igår som lovat och vad ska jag göra idag, tvättat alla tvätt och den ska bara torka. Kanske skulle greja lite i rabatten och sen behöver jag in och handla lite småsaker. Igår kväll var jag också rastlös så jag satte mig med mitt 500bitars puzzel, det blir man trött i huvet utav.  Borde lära mig att sticka eller nåt så jag kunde göra någor på kvällarna i soffan.

Ska göra ett storkok på tomtegröt eftersom vi har litervis med mjölk i kylskåpet som går ut idag, man kan ju frysa ner en del av gröten sen.  En promenad hade suttit på sin plats och lek med hundarna, ska kolla om Mikel är ledig för då kanske vi kan leka en stund.  Nu vakna gubben så jag ska göra någon typ av sen frukost till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0