Måndag 13 juni

Då var det härliga måndag igen, och det gör mig ingenting att helgen tagit slut. För nästa hleg har jag nämligen ledigt i en och en halv vecka innan sommarjobbet drar igång. Fast jag ska kansne ta några strö tider på hemmet nu idagarna iaf.  Idag ska vi åka och bada på kvällen, vi är några stycken så det ska bli kul att få basta, ligga i härliga pooler och åka vattenrutchkana igen.

Innan detta trevliga nöje har jag en del att göra här hemma, jag måste skriva klart en berättelse om mobbing som jag ska redovisa i en klass på onsdag tillsammans med några värderingsövningar tänkte jag. Jag ska förbereda morgondagens fyra lektioner, hoppas vädret blir bra så vi kan vara ute och leka några roliga lekar. Jag ska packa några paket som några har vunnit på Tradera.
Sålt min Hummel tröja
Sålt denna bikinin jag köpte förra sommaren
Säljer dessa kilklackskorna som inte passade mina fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0