Skolavslutning

Ikväll är det skolavslutning för alla elever, det väntas ett långt härligt sommarlov. Fats jag träffar några av dem redan imonbitti då jag öpnnar kl 06:00 på fritids.  Tur att vädergudarna är på våran sida idag, ser ut att bli en fin kväll. Har spelat brännboll med de yngsta eleverna idag samt repiterat deras sångnummer dom ska göra ikväll.  Vat bara inte riktigt vad jag ska ha på mig men det lutar mot min svarta klänning, den är fin och den enda klänninga jag har som går över knäna så den får det nog bli. Ska ha ett par skor med 6cm klack, det är ju inte så mycket (om du frågar mig).

Fick en present av en lärare och medarbetare eftersom det inte är säkert att jag kommer tillbaka till hösten, det ödet ligger i statens händer om mitt uppdrag så fortgå (vi håller alla tummar). Så hon hade stickat ett par tossor i med musmotiv som min bebis ska ha på sig. Tänk att hon gjort dem helt själv, så jätte söta som dom var.
Visst är tossrona söta



När jag kom hem vilade jag en stund för jag hade en unns huvudvärk, den är mycket bättre nu. Jagh ar suttit i solen och ätit en stor och god fruktsallad med päron, banan, persika och jordgubbar i. Men nu är det 1,5 timmar kvar tills jag ska jag ska träffa klassen som jag ska hjälpa till med i kyrkan. Jag är faktiskt lite nervös, var så längesedan man deltog i en riktig skolavslutning, men det ska bli jätte kul. Vi lärare har också ett nummer. Hoppas nu att allt inte tar för lång tid efteråt för tanken var att jag skulle åka med de andra lärarna hem till en av dem, men jag vill inte vara där försent  eftersom jag ska upp 05:30 imon.

nu vet jag ju att mina elever inte läser bloggen men jag önskar dem en supper duper sommar som sommrarna var när man var liten och hoppas vi ses till höst, om inte annat kommer jag att hälsa på titt som tätt, det vet jag !


Kommentarer
Postat av: hanna

Åhh va söta tossor :)

2011-06-16 @ 19:56:53
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0