Söndag 12 juni

Nattens jobb gick väldigt bra, så nöjd och det är alltid lika skönt att gå från jobbet när man är nöjd med sitt arbete. Kom hem och somnade brevid sambon och sov enda till 13 tiden, gick upp fick frukost utav Mats som stekte ägg till mig.  Jag klädde på mig efter frukost gjorde mig lite fin och åkte ner till den lilla staden , Hjo. Där nere väntade mamma oc h Linda. Jag handlade  gardiner, plädar, kökshandukar, en present till Mats och till sist lite andra bra och ha grejor. Åkte sedan hem och tog mamma och Linda med mig. Mamma hade med sig mer bebiskläder, ekologiskt saft och sylt som hon köpt på en gårsbutik, jag fick också kläder, stora kläder, tält kan man också kalla det men det kan ju vara bra att ha. Fick fiskarbyxor, kjolar med härliga resår i midjan, luftiga linnen och knyt-om-tröjor.

Mats lagade mat idag, älg pannbiffar, potatismos och kantarellsås. Jag har tagit en efter-maten-promenad på 40minuter och har nu gjort kokosbollar och kokat kaffe till oss. Var längesedan vi hade myskväll :)
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0