Barnvagnar

Döda mig men jag är just nu inne på att införskaffa en creme färgad vagn, kommer detta funka måntro? Just nu kikar jag eller snarare tänker slå till på någon av dessa vagnar:
Mondial duo combi från Emmaljunga
Den har extra allt om du frågar mig, klassisk, bra kvalitet, exklusiv kännt märke och kan användas till barnet är tre år. frågan  är bara om jag kan ha creme färgad iaf det blir en pojke? Tycker den är så läcker. Om man ska ha de där man behöver som åkpåse, bra chassi, bra hjul, regnställ och alt vad det nu heter ligget nypriset på runt 13.000kr.
Brio Happy
Också en säker vagn med kvalitet från ett välkänt märke som vet vad de pysslar med. Kan tycka att det finns lite för mycket att välja på bara med Brios vagnar. Och de där med att man måste köpa till liggdel eller lift är bara löjligt men jag tycker ändå så om dem. Detta var den första vagnen jag började läsa om.  Om man ska ha alla krussiduller till denna så ligger nypriset runt 10.000kr
Kronan
Mindre välkänt men fortfarande svenskt, väldigt svenskt. Anpassad för vårat klimat osv. Helt okej i priset men hyfsat nya på att göra barnvagnar men jag tror på dom. Nypris med allt som man bör ha 8000kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cremefärgad är SÅ snygg! och absolut kan du ha det till en pojke! :D Och jag älskar Brio happy dom finns i så många färger..



Kul att ni hade det bra i Köpenhamn! gillar att du uppdaterar så ofta! kram/artax

2011-07-01 @ 11:38:36
URL: http://mininfertila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0