31 Mars

Äntligen kommer en av mina favorit månader på året!  Känns barnsligt att säga det men det har lite med att göra att jag fyller år i April, sen så händer det så mycket med vädret under april, det kan lika väl snöa som vara 25 plus grader.  Jag måste vara väl förberedd på att det är första april imon för jag tror ungarna på jobbet kommer lura livet ur mig annars.
Slutade tidigt idag, redan vid 11:00. Åt lunch med Månenbarnen (6-7år) eftersom det är Solenbarnen (8-9år) önskevecka så stod det taco på menyn idag, och det får jag ju inte missa.  Satt och skrev ett papper som ska följa med barnen ut i veckobrevet imorgon, har skrivit ner ett schema vad som händer under fredagarna på Fritidsklubben som är imellan 17:30-21:00.
Fredag vecka 15: Bad i tidaholm
Vecka 16 stängt (PÅSKLOV)
Fredag vecka 17: Lek i gympasalen
Fredag vecka 18: "prova på ridning" för dom som vill
Fredag vecka 19:  Brännbolls kväll
Fredag vecka 20: Leka Röda vita rosen
Ja det är väl  det som är bestämt en så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0