Onsdag

Gud vad skönt det ska bli att komma bort lite, fast bara några fjuttiga dagar. Vill vara borta länge, så trött och less på vardagen för tillfället.  Vill bara bry mig om mig själv ett tag utan en massa måsten.  Ladda batterierna lite, dagarna går fort men ändå för låångsamt, efter påsk vecka 16 är det inte långt kvar, ska inte jobba något under påsk, bara vila.  Blir lite bryt i vardagen igen i påsk, sedan i sommar jobbar jag på Sigghusberg i fem veckor, det betyder att jag får fem veckors semester i sommar.  Sen är det inte långt kvar (igen?).
Dagarna går, veckorna går, månader går, år går men det gör inte mig något.
Imorgon Branäs till på Söndag. Åka skidor, grilla, äta gott, afterski, dricka gott fast jag kör både upp och hem så jag tar det lugnt med alkoholen. Det är jätte gott vatten i Branäs från Klarälven så det ska jag dricka mig mätt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0