Orättvist

Vet inte vart jag ska ta vägen, kan jag aldrig få ha lite mer slantar över?  Fick just elräkningen där det stod hiskeligt många nollor på, no!     VAr fan får man tar på en seriös rörmockare som kan installera värmen här hemma?  Dessutom gicj ju inte bil helvetet igenom besiktningen så där har jag också hiskeligt många nollor att betala. Jag som hade tänkt att spara snuskigt mycket penagr denna månaden.  Jag som önskade mig en resa med älskling innan oktober, det kan jag ju se i stjärnorna efter.  Jag som behöver köpa nytt smink, jag som vill köpa min dyra men oj så nyttiga mat att äta på.  Varför ska allt vara så orättvist. Här sliter man som ett djur men ingen kan betala min elräkning, Jag vill ha soc bidrag utöver min lön, går det ^^?
Jag som har hittat en ny fin soffa som  jag vill köpa, näe jag måste hitta ett till jobb eller gifta mig rikare. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0