Mars

God morgon. Sovit jätte gott inatt, bättre en förra natten då jag bara sov tre timmar och jobbade sen 13 timmar den dagen på två olika jobb, så jag var trött när jag kom hem igår  22:15.  Har sovit ut till halv tio idag ch har nu gjort mig en alldelles för stor skål med smoothie. Hade i en  banan, ett äpple, två matskedar blåbär och en apelsin, blandade allt med lite turkisk yoghurt, hällde upp och sedan äter jag det med eko musli. Gott gott gott.
Idag jobbar jag dag och kväll, imon jobbar jag dag och kväll, på fredag måste jag vara ledig, bilen ska besiktigas, jag ska in till skövde och köpa present och fram mot kvällen kommer min mor och far som ska vara här  hela helgen. De skulle ha med sig kilo vis med både kräftor och räkor och jag som längtat så efter fräska räkor. På lördag ska vi äta middag tillsammans med Mats föräldrar här hemma. Så nu måste jag verkligen damma av ordentlig när jag får tid.
I måndas var gitarrlektionen inställd, men det gjorde inget. Jag åkte in till skövde ändå och umgicks med Johanna på äventyrsbadet, där vi var nästan var helt själva. Bubblade i bubbelpoolen, åkte rutschkana, var i strömmen och pratade om ditten och datten. Tog en fika och bastade en stund innan vi åkte hem vid 20:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0