Allergi eller sjuk?

Igår var jag i Hjo hela dagen, jag hade med mig de äldsta eleverna på skolan som skulle hälsa på inför högstadiet som de börjar i efter sommaren. Jag kände tidigt på morgonen hur något inte stod rätt till, det kliade i ögonen och jag min näsa bara rinner och jag nyser ofta, typiska allergisymtom. Jag har aldrig varit allergisk och är verkligen ingen hypodondriker för sånt avskyr jag men jag måste nog erkänna att jag är känsligare en vanligt. Som tur var så skulle jag till läkaren senare på eftermiddagen.

Läkarbesök blev kort min intressant, jag hade lite lågt järnvärde (ovanligt, not!)  låg på gränsen vad som är för lågt och behöver tänka på att få i mig mer järn. Äta mer kött, blä.  Jag berättade även om mina symtom och ifall det kunde vara pollen allergi. Det kunde det vara sa läkaren och att jag känner av det för första gången nu är inte konstigt efteroom jag är känsligare i och med att jag är gravid och att det är ovanligt mycket pollen detta året. Så jag ska iväg och köpa pollen medicin nu.  Eller så är jag bara förkyld.

15o dagar kvar till BF idag, det måste firas på något vis kanske med en flaska Brämhults jucie!
Dagsfärsk bild på min sjukmage.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Införskaffa järntabletter kanske :)

2011-05-19 @ 09:24:40
URL: http://thoughtfulness.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0