dax att byta bil?

Leasingen håller på att gå ut på en av våra bilar. Detta ger oss tre allternativ, inte leasa någon mer bil utan behålla de pengarna, ta ut en ny arbetsbil eller leasa en ny privatbil. Lutar mot en privat bil, svårt att veta vad man vill ha bara men vi tycker om Audi. Vi har fem måndaer på oss att bestämma hur vi ska ha det, vi kan även ta ut två nya bilar också och samtidigt lösa in litegrand med volvo, det ger oss fyra allternativ. Vi får väl parat igenom saker med och sedan åka och kika  samt provköra bilarna. Va lite inna på Mercedes också men de är hiskeligt dyra. Men det är ju alltid kul att åka och titta på när bilen görs och sådant som ingår i priset.
Jag tycker om Audi Q7, men vad ska jag med en så stor bil till? Jag har snart ett barn, inte fem. Jag har två små hundar, inte två stora. Finns ingen anledning för oss att ha så stor bil men de är så fina att titta på.
Mats vill helst ha Audi R8, men det är inte någon familje bil tycker jag, vad ska vi med 450h till?
Audi A4 avant helt ok, men får barnvagnen plats?
Audi A4 combi, plats för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0