Kurering

Åh vad jag hatar att vara sjuk. Har iallafall varit på apoteket och rådfrågat och fick både allergispray och förkyldningspräy får se vad som tar på mig bäst. Tror jag testat all nässpray som finns på markanden, måste ha nässpray!  Köpte även lite annat på apoteket som jag kommer behöva ha användning av nu (?)  Var även inne sväng på ICA och köpte kapitalstjuicen som jag gillar, visst det är dyrt men det hade det ju varit hur som helst eftersom jag inte köper så många flaskor vin längre, det var ju inte heller gratis. Utanför affären träffade jag på Elin R, får åka och hälsa på henne någon  dag när jag är friskare. Var även på bibblan och kikade efter någon bok som jag lyssna/läsa på nu när jag är krasslig men hittade inget. Jag kan ju aldrig läsa något nytt utan vill läsa böcker som jag läst flera ggr innan.  Var nära på att först låna "gömda" serien igen, näe sen lutade det åt Maj Bylock och Häxserien som jag läst flera ggr ocg är dessutom en bok för typ 8 åringar så jag kunde inte med att låna dem.
Fats det är klart, igår blev jag betraktad som 12 åring så det kanske skulle funkat idag med om jag inte hade gått runt med min bilnyckel i handen.

Sitter och letar redar efter svaren till några frågor som jag hittat i LAND tidningen där jag kvan vinna resor.  Hoppas jag får vinna någonting någon gång för jag brukar tävla lite ibland. Sitter samtidigt och lyssnar och nynnar med till Carola och hennes jul album, kan inte hjälpa det men låtarna är så fina och hon sjunger så fint.
Ska väl snart försöka orka laga crepes till sambon kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också provat de flesta, tycker att otrivin comp är rätt bra och sen koksaltslösningen i nässpray flaskan :) Den har jag även till Tove :)



Hoppas något av de hjälper :)

Kram

2011-05-18 @ 21:13:56
URL: http://hanniie1.blogspot.com.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0