Låt mitt kungahus vara

Blir så arg när media lägger sig i kungahuset och allt negativt dom kan hitta!  Kungar och drottningar är också människor, de äter sill till frukost, dom  har sex, dom bajsar, helt normala bedrifter om du frågar mig. Att man  är otrogen, blir ihop med "fel" person, att man har sex tjejsex ja det är väl inte konstigt med det. Det är mans sexdrift att kunna göra sådant, kungen är helt normal och frisk!  Man kan inte hjälpa vem man blir kär i, kunde du hjälpa det jag syftar på Prinsen och Sofia, ge tjejen en chans alla förändras. Att Silvias pappa skulle varit Nazist är väl inte hennes fel, och om han varit det så får man väl faktiskt tycka och tänka vad man vill, det kallas fri åsikt.

Allt jag menar är att jag vill att vi ska sluta lägga oss i vad någon har gjort och inte har gjort, alla gör bra och ibland dåliga saker. Jag tycker inget av de nämda sakerna är dåliga, det dåliga skulle väl vara att det det fanns bevis för hans "snedsteg". Vilket är känsligt i hans situation för vissa, jag är inte känslig jag blir som sagt glad för att det bevisar att kungahuset bara blir mer och mer mänsklig för varje  sak som kommer upp i media, jag blir glad och lättad.  Det är ju fortfarande inte brottsligt något av det någon i kungahuset påståtts gjort. Och om det nu skulle vara något ologligt så händer det ju inget, vi skulle ju inte beådra kungen att att flytta ut och från slottet och sätta sig och sälja korv på ICA och låte famlijen Whalgren flytta in istället, näe det hade blivit lite väl äcklig orgie tror jag så många som dom är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan hålla med om att det ofta är för stor mediehysteri kring saker som kungen, kändisar eller politiker gör. Samtidigt kan jag också tycka att man inte är ”en helt vanlig” människa i den situationen. Man har lite större ansvar att vara ett bra ansikte utåt, än gemene man.

2011-05-20 @ 11:47:45
URL: http://signeratjisse.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0