Lördag

Lång härlig sovmorgon, ligger ofrtfarande i sängen och har ingen lust att gå upp. Vad ska jag göra uppe?  Somnade väl vid 24 igår till American history X som gick på danska trean, tittade i sängen med ett äpple i munnen att tugga på.  Mats somnade tidigt, men så brukar det vara fredagar. Jag jobbade ju till 21 och hade många barn igårkväll hos mig, fast det var inget som spårade ut, väl det.


Blir nog en ganska slapp dag idag, skulle vilja kasta mig ner till ån och fiska lite med de nya dragen vi har. Vi fiskade i veckan men fick inget bara en fin naturupplevelse.  Vi kommer senare idag bege oss mot Töreboda hållet till en förfest men vi följer inte med till Olstorp som det ser ut just nu, så mogna har vi blivit.
Fiska från kanoten
Vackert.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Vad mysigt det ser ut =)

2011-05-14 @ 23:21:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0