Mors dag idag

Vi får fira mors dag idag istället. Jag ska jobba imorgon 8-16 och även måndag 7-16 på avd. som jag ska vara på i sommar så det är bra att jag får komma dit lite grand innan. Så ikväll blir det grillning med Mats familj och jag hoppas för inte för sen hem gång så jag orkar upp imonbitti.  Tagit det bara lungt idag, sovit ut enda till klockan nio, längre en så har jag svårt att sova. Sedan har jag bara legat och rumlat runt i sängen och inte haft något att göra. Klockan tio hämtade jag mig en chokladbit och smaskade på i sängen samtidigt som jag såg på nyhetsmorgon.  Blev sedan tacos till frukost, de är inte fel de heller. Har just tagit mig en lång dusch med både peeling, inpackning och använt mitt nya shampoo från body shop.
Gravidtunika från HM
Vecka 20 (19+6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0