Olstorp

Sicken trevlig avslutning på dagen igår!  Gott är det ju alltid med grillat och det blir ännu godare i goda vänners sällskap. Maria hade gjort himmelskt god potatissallad och jag och Mats hade med oss spett med älgbitar på som vi hade marinerat, asa gott!

Efter maten åkte jag från Sträte till Fägre där Alexandra ordnat till med partaj och massor av gamla klasskamrater vet jag var bjudna.  Jag hittade inte bara klasskamrater utan deras respektive var där, det var barn och bebisar där, det var en vän till mig där som väntar sitt andra barn och ligger en vecka före mig i graviditeten. Kul att träffa alla igen, vissa var det fyra årsedan jag såg.

Åkte senare till Olstorp och blev övertalad att gå in i regnet och i den åtta gradiga kylan som var ute, men jag ville inte betala 180kr i intäde så det fick pälsk göra. Sedan blev det tre koppar kaffe och många personer att hejja och kramas med. Kom hem vid tre inatt man låg vakna till halv sex tiden och kramades.

Ingen fest utan en värmande eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0