Snabba tisdan

Då var det snart mitt i veckan igen, tiden går fort ! Har inte varit någon vanlig arbetsdag idag eftersom första halvan av dagen tillbringades vid ån, Tidan där vi metade med barnen.  Andra halvan av dagen hade jag lek med det äldsta barnen på skolan.
Nu är jag hemma och ätit en fjärdedels pizza, mer får jag inte ner i magen. Jag äter lite men ofta. Mats skulle ringa när jag åkte och beställa pizza, vilket han självklart glömde så fort jag gick ut ur dörren.  När jag kom till pizzerian fick jag själv beställa det vi skulle ha. När mina pizzor var klara ringde telefonen och tjejen tittade mot mig och viskar. "det är en man i telefonen som beställer exakt samma som dig" Jag: "jaha, ta beställningen då" Hon "nej du får prata med honom" "lite sent påkommet hörre du du svara jag i pizzerians telefon"
Mats går inte att lite på, han börjar ju redan bli scenil.

Nu är jag mätt iallfall, har även köpt lite choklad att smaska på ikväll, för ikväll är mitt favvo pogram kniven från strupen här ifrån Hjo, KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0