Torsdag

Då har man lämnat killen i Skövde och just nu är han i Stockholm och roar sig med arbetskamrater. Jag håller ställningarna här hemma.  Tar hand om barn, hundar, låser om mig både när jag går och när jag går in. Jag har jobbet på förmiddagen och lekt med barnen som är 6-7år gammla, åt mat på skolan och åkte sedan hem för att rasta mina hundar.


Ska strax åka in till Skövde och möta upp Johanna, vi ska till Arena och prova på Aqua Vitalis du kan läsa mer här http://www.arenaskovde.se/bad/aquavitalis/

Annars blir det en ensam natt här hemma, den andra natten jag sover här själv på sex år :D  har haft någon vän som sovit över eller så har jag sovit någon annanstans. Men man måste ju vänja sig, så omständigt att sova hos någon annan när man har två hundar med sig, även om de är små och rara.
Min otroligt goda fruskost jag gjorde till mig själv efter att kört in Mats till Skövde, man ska väl ändå starta dagen bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0