drömmer om Viola

Inatt var den första natten som jag drömde om Viola så nu har det nog gått in i huvudet att hon är min, att hon finns, att hon existerar på riktigt. Kom inte riktigt ihåg vad jag drömde men  hon var iaf med.
Inte nog med det så sov hon hela fyra timmar i sin säng inatt innan hon vaknade och uppräckte hur ensam hon var. Sover annars bra på nätterna gråter aldrig och sover så länge jag sover, men hon somnar nästan alltid mellan 00-01 på natten.
Har varit några jobbiga dagar på så vis att att hon bara vill vara hos mig, när hon hamnar hos Mats så gråter hon bara, hoppas det går över. Ska ner till BVC idag för läkarkontroll och sådant, hoppas hon klarar den besiktningen.  Annars vet jag inte vad som händer i veckan men det gör inte så mycket, vi tar en dag taget går våra promenader med barnvagnen och förösker också hinna med de vardagliga sysslorna. Önska att jag hade mer tid att stå i köket som jag älskar att göra men nu är alltid under tidspress, men den tiden kommer nog tillbaka när hon upptäcker att man kan vara en bit från mamma och att det inte är farligt.

Nu kan Viola dessutom le och skratta med sina söta ögon, ska försöka fånga de ögonblicken med kameran. Hon skrattar på en av bilderna här nedanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0