Flyter på

Pappa ligger på kvar på sjukhuset i Göteborg och vi vet inte när han får komma hem, huvudsaken är att dom vet vad som orsaker det höga blodtrycket.

Viola har sovit så bra inatt, vaknat två ggr med  tre timmas mellanrum och legat så stilla så stilla och sovit. Igår kväll städade Mats i köket (något han fick för sig att göra), asså det var ju inte skitigt i köket men de är klart att jag brukar inte stå och gno med tanborsten i alla hörn och inte brukar jag plocka isär alla delar i kaffekokaren och diska den, och inte brukar jag ta av knopparna på spisen och diska dem heller men det gjorde min kära sambo igår. Medans han städade hade han Viola på magen i BabyBjörnen och hon var så nöjd av att sitta där och dräggla och dingla med benen

Medans dom städade passade jag på att ha en stund för mig själv och då blev det till att duscha av sig all mjölk/spy/kiss doft och peela både kropp som ansikte med coconut body scrub från body shop och till ansiktet fick de bli Tea three face peeling också från BS.  Sedan smorde jag inte föttern med en fotlorion med pepparmint, satte plaspåsar på fossingarna efteråt så de lotion skulle gno in ordetligt i mina fötter och på med ett par strumpor utanför plastpåsarna, det lät rätt kul när jag gick runt.  Jag fönade håret och till sist plattade jag håret så jag blev till en ny människa. Allt sammans tog väl runt två timmar och lagom till att Viola blev ledsen och hungrig och jag börjat sakna henne så var vi återförenade. Det tog väl uppemot trettio minuter så hade hon spytt ner sin mamma igen och allt var som vanligt  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0