Idag är en ny dag

Inlägget igår ja. När jag skrev "det känns skönt för det har varit en tuff tid att vara ensamstående och ha hela ansvaret själv över henne" .Jag menade inte att jag har varit "på riktigt " ensamstående det var bara lite sarkasm (stavning?) inslängt i inlägget, de som verkligen känner mig förstår att jag skämtar men ni som inte känner mig kan jag förstå att de  svårt att "läsa" mig.
Men då har vi rätt ut de lilla missförståndet.

Annars är allt som vanligt, Violas pruttar luktar vedervärdigt fast hon är så söt så de väger lixom upp.
Jag och min dotter (min dotter känns fortfarande konstigt att säga) har varit i Hjo hos höggravida Amanda som är beräknad till 26/11.
Viola har pratat lite förstånd med hennes bebis i magen och vem vet, Viola kanske redan lärt bebisen något om världen utanför magen.

Bilresan fram och tillbaka gick fint, perfekt sätt att söva en liten bebis på självklart med den lilla nappen i mun. Jag har fått in och ut barnvagnen helt själv utan konstigheter så de tar sig verkligen mer och mer att vi "klarar" oss själva. Allting är ju trots allt nytt för mig, jag kan räkna på en hand hur många ggr jag satt fast Viola i bilen SJÄLV, kört bil med henne SJÄLV,  tagit in och ur vagnen SJÄLV osv.
Amanda och magen med min lilla tjejja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0