25 oktober

Inatt har Viola för frösta gången sovit i sin säng, iaf i fyra timmar innan hon märkte hur ensam hon var och började gny och ville ha mat sådär 03:30 på natten.
Vi somnade om, tätt tillsammans i våran säng, allas säng, och sov till 08.01 då gick vi upp. Viola åt massor, en timme varje gång  låg hon där och gottade sig vid bröstet, åt i omgångar. så hela tre timmar tog det att mäta den lilla munnen, eller så tyckte hon att det var mysigt att bara ligga där och snutta. Jag var där emot hungrig sen åtta på morgonen då jag vaknade medn fick gott vänta med att äta min varma choklad ocg ost smörgås till damen var mätt. Hon somnade i vagnen efter några om och men och sedan bar det ut på en liten promenix med Viola och min vovve Smoothie.
Draghunden Smoothie
Mamma Malin.

Tänkte äta lasange idag, lasange jag gjorde innan Viola föddes som bara är att varma, jätte smart. Inte lagat en måltid sedan hon föddes, tack herren för plastbyttor och micro :) Mats har iaf lagat met vid två tillfällen så spisen har inte varit helt bortglömd, sen får vi absolut inte glömma att min pappa var här i helgen och han är ju kock så han lagade gudoligt god mat på våran spis, så som HUMMER !
Men snart får jag väl börja laga mat, hinner jag de tro?

Tänkte åka ner till Hjo vis halv tre snåret och vara med på den sista Föräldragruppen idag, vill hälsa de andra blivande föräldrarna lycka till, sen tror jag att denna sista gång skulle handla om "tiden efteråt, när barnet är fött" och där är vi ju nu, man kan ju alltid lära sig något.  Sen behövs det ndå lite påfyllning i kylskåpet och dessutom vill jag se något annat än hemma, så det passar utmärkt med en mindre utflykt sedan. Nu ska jag vila en stund innan Viola vaknar upp i sin barnvagn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får höra av dig om du ska in till Skövde någon dag, dock har jag ganska fullt upp vilket du antagligen också har.. men det hade varit kul att träffa er snart! :)

2011-10-25 @ 15:15:03
Postat av: Therese

Åh nu längtar jag efter våran bebis. promenaden såg riktigt mysig ut!

2011-10-25 @ 20:21:22
URL: http://uncompleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0