8 dagar kvar till BF

Fredag, tycker om fredagar, mest för att alla andra är glada för att det är fredag.
Ifs så finns det inget i TV väg att erbjuda. Jag är ingen slav utav IDOL, att visa repriser på bästa sändningstid i veckan som kanal 5 gör, gör bara mig förbannad osv.
Sovit mycket bra inatt och de behövde jag.
Var på föräldrakursen på eftermiddagen då vi pratade om smärtlindring som jag känner mig väldigt påläst om, men Mats lärde ju sig ett och annat, fast jag har berättat för honom vilken smärtlindring jag kan tänka mig och vad den gör. Han lyssnar tydligen dåligt på de jag säger, måste vara någon vi-har-varit-sambos-över-bäst-före-datumet-och-lyssnar-inte-på-varandra-längre.
det var kanske de sista gången vi gick på föräldraträffen eftesom nästa träff inte var förens om två veckor och då kanske jag fått min lilla bebis, vi får väl se, annars går vi till träffen.
Måste börja ta fler bilder på magen nu, passa på.

Har varit och hälsat på mitt gamla jobb förut, jätte skönt att få komma dit, har verkligen haft ångest över att jag inte varit där och hälsat på.
Ska dit på tisdag om jag orkar för att ge lite tips till den som har jobbet istället för mig.


Imon kommer en del av min familj hit och ser hur vi har det i sista babyyran och renoveringen. Vi åker väl en sväng in till stan och kikar på saker. Äter midda här hemma allihopa och sen åker de hem till sitt.
Kvällarna här hemma är slappa, tråkiga och oplanerade. Jag ligger mycket och ojjar mig för min onda rygg eller för mina förvärkar/foglossning.
När som helst nu tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0