bilder från helgen

Nu i helgen kom min familj hit och hälsade på oss och framförallt ville de se på lilla Viola :D
Lillan sover hos morfar
Goda bullar, kaffe, presenter och två vackra buketter som är "Mamma & barn bukett" den lilla symboliserar barnet (Viola) och den stora buketten symboliserar mig som mamma och sedan ett snöra imellan bukettern som symboliserar navelnsträngen. Gulligt.
Fina paket till lilla Viola
Massa fina kläder, filtar, böcker, gosedjur. nappar, haklapp från Marimekko, nappflaska m.m.  TACK TACK TACK säger jag och Viola
Mormor håller i Viola
HUMMER och vin till förrätt. SÅ gott ! Älskar hummer
¨
Till huvudrätt, potais, helleflundra, skirat smör,riven pepparot och citron. YAMMI !
Ute med vagnen i solskenet
Morbror Karl håller mitt lilla pyre
Marie, Karls sambo väntar också bebis
Min mormor Viola (88bast) och min dotter Viola
jag efter något för lite sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0