tuff natt

Viola 12 dagar och totalt omättlig eller vad man ska säga, hon äter och äter och äter. Varje timme sedan 01.30 har hon ätit, trots detta var hon duktig och somna i sin säng. Känner mig jätte trött idag och tänker banne mig sova lite när Viola är mätt och tänker sova längre än 20min.

några andra saker jag skulle vilja göra är att  städa och tvätta bilen inkl. vaxa den. Vill göra ett storkok på tomtegröt som jag varit sugen på så länge. Vill gå en promenad idag och varje dag framöver. Fixa med alla bildmappar på datorn och lägga över en del till USB, men detta förstår jag med att jag inte kan göra på en dag, men kanske hinner innan denna månaden är slut.
Skriver mer sen om jag hinner.

sex dagar efter förlossning
12 dagar efter förlossning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0