Fredag fast det känns som lördag

Idag är det lördag? Nä men det känns verkligen så, Mats har varit hemma hela dagen med oss och jag fick till och med tvingat med honom till alla svenssons och världens bästaste familjeaffär, ica maxi! Inte nog med det så fick jag med barnvagnen också, så jag fick lyfta ur från bilen, sätta ihop hela schabraket på plats. Sedan la jag i en sovandes Viola i vagnen och hon fortsatte sova hela turen på maxi. Köpte både ditten och datten bla. Gardiner till vårat nya sovrum, blöjor från pampers för jsg hade rabattkuponger på just pampers blöjor, fasten jag är mer "för" libero blöjor. sedan köpte jag även ett paket mjölkersättning. Efter denna natten som har varit så blev jag väldigt trött på att dela med mig av mina bröst samt all min sömn under sex timmar i sträck. Om denna natten blir een föregående lik så ska Mats få mata Viola inatt. Hon har självklart sovit rätt mycket på dagen idag så det blir nog rätt mycket vaket inatt med. Så ör det att ha små bebisar.

Ikväll var Amanda och Rasmus här och hälsade på, de ska ha barn om 4 veckor ungefär. Det blir kul när deras lill* tittar ut, då blir de mamma träffar så de bara smattrar om de tror jag.

När man är liten som viola så får man också massor av presenter och kort med posten. Idag har det kommit två brev eftersom Viola har namnsdag imon, ett från mormor och ett från gammelmormor Viola. Sedan kom det ett paket enda från AMERIKAT som innehöll en gullig pyjamas och en barnbok som självklart var skriven på engelska men det gör inget för jag förstod ^^ Paketer kom från min äldsta kusin och hans familj som bor i USA ett tag. Hoppas ni har det bra där borta och tack så hemskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0