Min högsta önskan

Varför drömma om det ändå inte komma slå in.
Jag vill komma hem, hem till mig, till mitt hus, till mina saker, till min mat, till min trygghet, till min miljö, till min vardag. Det får mig att må som bäst. Jag mår ännu bättre om det är städat och rent runt omkring mig. Att sakerna är där de ska vara och att bara jag vet vart dom är ;)  Det är ljud runt omkring mig som jag är van vid, tider då jag vet att saker och ting händer.  Har aldrig önskat så mycket lugn och ro som nu, så mycket trygghet och inga som helst krav på mig själv. Känner ett stort behov av att ha någon i närheten hela tiden, vill inte vara ensam om något sätter igång, kan bara vara svårt att få allt på samma gång bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0