bortgång

Så mycket som har hänt denna veckan.
Måndagen startade bra med ett trevligt besök hemma hos A-L och hennes lilla T med ett hav av massa andra bebisar och mammor från f-gruppen.
Tisdagen rullade på den också med en besök nere på öppna förskolan i Hjo.
Onsdags morgon ringde mamma tidigt och sa att mormor inte var bra, hon hade lagts in på sjukhus redan på söndas kvällen men hade nu blivit sämre.
Jag pakcade in hela min lilla familj i bilen och åkte till Jönköping för att besöka henne, Karl och Marie var också på väg med deras lilla sexveckors son, Fredrik. Mormor hade inte sett Fredrik. Mormor var svag, trött men ändå till gott mod. Vi besökte henne under någon timme på sjukhuset, min bebis låg med mormor sängen och lekte lite och mormor fick tillfälle att hålla hennes små händer, för sista gången.

Min mormor, min underbara, starka lilla mormor hade nu inte långt kvar innan hon skulle få träffa sin saknade  make, min morfar i himmelen, för jag är säker på att min mormor kommer få komma till himmelen och vara en gudsängel. En mer rättvis, vis och omtänksam människa får man leta efter. Viola Grennhag blev 87år och avled natten den 27/4 2012 i en stilla sömn brevid sina älskade barn, min mamma och morbror.
Älskar och saknar dig föralltid mormor och morfar.
Mina Violer, okt 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0