vinter kläder

Kikar på vinter kläder till mig och lilla Viola, en overall till henne och en vinter jacka till mig. 
Viola har ju en overall, en röd från Laban, men kanske behöver en till, en lite tjockare.  Sedan har hon en fleece overall  och en vind fleecejacka från Polarn och Pyret som man kan ha när hon sitter i vagnen eller är på väg någonstans.
En overall från Polarn & Pyret i strorlek 86-92
 
Har denna vinterjackan till henne i storlek 80-86.D
Didriksons barnvoerall storlek 90-130, 
 
Sedan får jag nog börjar se efter barnskor de för det nog inte så många månader innan hon börjar knata omkring.  Hon har ju barnskor fast inga varma eller vattentäta. 
Frågan är vad jag ska ha på mig i vinter? Har haft samma jacka i två vintrar nu, en underbar Didrikson parkas men det är ju kul med något nytt till mig också.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var inne och provade den nya PoP overallen idag. Skitliten i storlek! Tove måst eha en i 104!! ;) Och den är absolut inte i den färgen som på bilden.. Något mellanting mellan den rosa och LILA..

Tror vi ska köra på en skaloverall med avtagbart fleecefoder i.. Och ev underställ om det behövs.. Ska tänka lite till på det innan vi köper ;)

Svar: Var inte ens innan på PoP som vi tänkte utan hittade allt på Änglar & Stjärnor :)
Malin

2012-08-24 @ 22:26:27
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0