Fredag 24 feb

Förmmidagen tillbringades i Skövde med ett besök på Stadium där jag provade träningskor, en runda på Kappahl och en sväng in på The body shop och lukta på deras underbara chocomania, pratade även med personalen om utgående sortiment, medlemserbjudanden och uppbyggnaden av affären. Det är skönt när man får tid ensam med personalen och kan dela sina tankar kring världens bästa affär.
Klockan 11.00 skulle jag möta upp S,L och E och deras barn  vi slog oss ner med barnvagnar, fyra barn och fyra mammor på Pims och förstörde säkert någras matro. Själva så avnjöt vi sallader i olika former, drack kaffe efteråt och hade en hel del att prata om. E ska ha sin tvåa om bara en månad, S har ett barn på lite över två och en till som är tio dagar yngre en Viola och L har en liten flicka på tre månader.  För första gången i mitt liv kände jag mig som en "gammal mamma" eftersom S och E har två barn och är lika gamla som mig :)  Fast egentligen är de "tidiga" och jag också om man ska se till medeltalet av förstföderskor som ligger på 30år och männen 32år.  Jag fick gick först eftersom min parkering gick ut vilket resulterade till att jag helt glömed bort att betala min lunch på 72kr.
Hon i kassan sa att jag skulle betala efteråt när jag beställde, vilket seriös lunchresturang ber gästen betala efteråt egentligen? Tyckte dom klantade till sig lite med att säga så, om det skulle vara a´la carte hade det väl varit en sak men lunch :S
Har jag tjänat 72kr eller har jag lurat resturangen och borde gå tillbaka dit och göra rätt för mig, det är frågan. Fast nu var det så att L betalade för mig så det var ju snällt, lite pinsamt dock.

Kom hem vid halv två eller nåt, somnade en stund med min bebis i sängen, jag åt i form av en till sallad fast denna gången hemmagjord. Mats kiom hem vid fyra, fick besök av M vid 18 tiden och sedan åt vi middag alla tre.
min bebis idag med jeanshängslen och  alllt.

Hemmagjord sallad

mina pälsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0