Måndag

Måndag igen.
Undrar vad vi ska hitta på idag, veckan är full av saker vi ska göra fast inte idag och det gör mig rastlös fast den som blir mest rastlös är nog min lilla dotter som  trycker det är sååå tråkigt att hänga hemma.  Funderar på om jag ska släppa av henne på Stellas lekland eller kanska Baltazhar i Skövde.
Det kanske låter konstigt i vissas öron men min lilla bebis måste aktiveras och helst varje vaken minut. Jag har som ett rullande schema här hemma nu så vi har något att göra så det slipper bli gråt.
Sitta vid spegeln
Lyssna på musik och sjunga
Åka i vagnen
Gå runda i huset och se på saker
Stå och titta på en leksak och böja sig ner för att plocka upp leksaken
Sitta i babysittern och prata med mamma
och så går det runt runt runt
Ibland så somnar hon om man har tur för då har jag tid med vuxen saker som att diska och sånt.

Imon blir det öppna förskolan
Onsdag blir det babyrytmik och en långpromenad i Hjo, kanske jag får sällskap.
Torsdag mamma&barn gympa och sedan in till Skövde för att träffa J och kanske M fika och gå in till The body shop och inhandla sådant som tagit slut.
Fredag funderar jag att åka till gymmet och att hälsa på Mats på jobbet i Skövde
Lördag blir det Jönköping
Söndag, vet ej. Kanske ta det lungt.

Jag vill att Viola ska vara van att få flänga runt så hon känner sig trygg så länge jag eller Mats är med oavsett var vi befinner oss.
Handfatshäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0