Tisdag och Onsdag

Skönt att vara tillbaka till sina gamla rutiner igen efter helgen.
I tisdags var jag och jolan på öppna förskolan och lekte med de andra bebisarna, jag träffar bara fler och fler nya människor som jag får kontakt med och  det känns jätte roligt ! Dagarna blir bara mer och mer fulla med aktiviteter som ska hinnas med så nu på torsdag blir det mamma & barn gympa på gymmet i Hjo. Tänka sig att jag ska börja gymma, jag som aldrig har gjort det. Den enda riktiga sporten jag har haft i "vuxna år" är ridningen.
Igår kväll var jag på ett home party där det såldes barnkläder från märket pomp deluxe dom hade jätte fina saker till barn fast att den minsta storleken var i stlrk 80 så det var inget som var intressant just nu.  Men om ett år så kanske.

Idag så började dagen med frukost på frallan tillsammans med de andra mammorna och bebisarna som jag nu umgås med och efter det så var det babyrytmik. Jag och Viola tycker verkligen om sång så rytmiken passar oss utmärkt. Nu är vi hemma igen och jag ska ta en lång tupplur och Mats får ta hand om lillan för han är hemma idag. Jag föreslog att vi skulle åka och bada alla tre sedan men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Kul att du ville komma! Klart jag lägger till dig! Var gärna med i min lilla tävling om du vill;)

2012-02-22 @ 20:18:48
URL: http://antligenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0