Film marathon

Igår såg vi på film många timmar utav dagen och det var sjukt skönt att bara få göra det. Vi var ute en liten stund på eftermiddagen senare på kvällen var vi även hos Mats oäron för att ratsta deras hund nu när dom är i  Danmark över helgen.

Jägarna 2 var jätte bra för att vrar en tvåa, bar historia och mycket spännande fast ibland var det lite väl mycket Beck över det hela fast det gör inget för jag tycker om Beck. Jägarna 2 får ändå fem hallonbåtar av fem möjliga.

Hangover 2 Var inte alls lika rolig som ettan, denna var mer komplicerad och jag blev mer eller mindre trött på filmen eftersom den var som en jojo då händelserna bara åkte fram och tillbaka. Två polly av fem möjliga.

Kronjuvlerna en svensk B-film som många andra men ändå kul att se hur Bjrön Gustavsson tog sig an en seriös sida och hur han var som skådespelare. Två apansikten av fem möjliga.

UPP som är en jätte mysig film som jag tycker ska ses på engelska för att skämten ska vara roliga (jag har sett den på svenska med tidiagre). En fin film som både passar vuxna och barn. Fyra fruktnappar av fem möjliga.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Björn kan inte vara seriös hur mycket han än försöker!

2012-01-07 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0