3 juli

Nu har jag satt igång att arbeta, på schema i fyra veckor som jag delat upp lite, vilket är riktigt kul. Fast jag har ju jobbat några nätter och kvällar lite då och då sedan innan så helt grön känner jag mig inte. 
Har haft andra visnigen på huset idag för en spekulant som är mycket intresserad av att köpa våran gård så nu håller vi alla tummar för att få gården såld, snarast möjligt.
 
Har bokat in en minisemester i mitten av juli till Branäs i värmland där mina föräldrar har en fjällstuga, tänka se om vi kunde plocka lite svamp, hjortron, se bäver, björn eller varg samt bli myggätna. Sen ska vi nog försöka åka ner en vecka till kusten också så jag kan få fiska mer krabbor. Sedan har vi även tankar på att segla några dagar i sommar med mina föräldrar. Kruxet blir bara att ta sig till danmark,där de kommer befinna sig utan biJagl. De blir med andra ord, tåg, båt, buss och färjor som kommer ta en helt dagsverk.  Men men vi får väl se hur det blir med allt.
 
Jag och min lilla bebis när hon var tio dagar gammal. 
 
 
Min tjej idag, 8.5 månad och glad i skaldjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0