Värmland

Mot värmland !
Tillsammans med Mats föräldrar, de har aldrig varit uppe i stugan och  jag har aldrig varit där sommartid utan bara under skidsäsongen så det ska bli kul att se de gröna backarna. 
Detta är första gången på alla år vi gör något sådant här med Mats päron, vi är inga "alltid-hänga-med-familjen-människor" utan händer väl mest med våra vänner när vi gör sådant här.  Skulle få spader om jag stup i kvarten skulle umgås med min familj eller Mats familj så fort det gällde något, distans lixom. Inget illa menat för sedan har vi sjukt kul de ggr om året vi ses. Jag är så glad att jag klippt navelsträngen och vågat flytta till en annan kommun, 25mil från därifrån jag kommer, inte alla som vågar det i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0