Måndag

usch vad sjuk jag är. Var nere på VC och kollade så det inte var livshotande eftersom jag har mycket svårt att andas och det är ju en fördel att kunna andas ifall man ska kunna leva. Doktorn tog mig på fullaste allvar efter att lyssnat på mina kollpasade lungor, tagit blodprov, halsprov och inhalerat lite grejer fick jag beskedet att det nog bara var luftvägarna som var igen täppta, jag var beredd på att jag fått astma och kanske behövde avlivas eller något liknande.  Fick iallfall medicin som jag ska dricka så nu hoppas jag att jag kan andas bättre. Hjo VC är så bra tycker jag, god service och duktiga doktorer, sjuksköterskor osv.  Dess utom har de en Tv i väntrummet som bara visar bra pogram när jag är där, idag hade de satt på nyhetsmorgon så jag fick äntligen se vad som hade hänt i världen. Nu för tiden är jag helt förundrar över TV eftersom vi inte har någon. Sakanr TV dagar som dessa när det är fotbolls EM och allt, tur att det finns live TV på webben.
Om jag hade mått bättre hade jag gärna stått i tältet i Hjo ikväll och hejat på Sverige tillsammans med andra svettiga gubbar och utbytt kommentarer som " det är ju tur att vi ha Henke Larsson" :S "när just det han spelar ju inte" sån fotbollsfantast är jag, men det är ju kul med EM.

Har bokat tågbiljetter ner till Göteborg så på torsdag åker jag och kommer hem på söndag. Ska vara med mamma på skolan på fredagen och se på skolavslutning, sedan hoppas jag få tid och kanska barnpassning för att träffa grabbarna på kvällen och snacka skit. Hoppas att M kommer till hyppeln också.
Jag och Viola när hon var  fyra månader, det var då vi var sjuka senast. Nu ör hon ju åtta månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0