måndag och tisdag

Måndagen var vi bara hemma och och  lillan, vi har städan tvättatt och diskat ätit hallon och tvättat bilen. Bilen var sm tur var blå under allt det smustgråa. Ska gå över bilen en gång till en dag med avfettning för att ta bort mer utan asfalten som fastnat så fint (inte).  Insidan på bilen orkade jag inte igår men vissa påstår att det är utsidan som räknas.

Idag har vi varit på öppna förskolan och efter den så tog vi en promenad i staden. Vi har sjunt sånger, spelat marakass och lekt med de andra små bebisarna. När Mats kommer hem ska vi åka och köpa hoppgunga,  fibergröt och kanske olja att olja golvet i vardagsrummet med som behöver sig en omgång.
Om jag har tur och ork så kanske jag åker till gymmet ikväll och misshandla mina muskler som inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0