Onsdag & Torsdag

Igår onsdag blev viola fem månader och samma dag fick hon en liten pojk kusin. Fem månader, kännts som hon varit här mycket längre, fem månader har gått fort när man var gravid kändes fem månader som tusen år. Men det är väl så, när man är gravid vill man att tiden ska gå fort som man får träffa den lilla krabaten som finns i magen och när barnet sedan är fött så vill man helt plötsligt  bromsa tiden.

Hur som helst det blev babysim och en promenad i Skövde med en kompis, sedan åkte Viola till sin famor och jag fick hela tre timmar för mig själv hemma vilket var välbehövligt. Jag fick städat bort flera  dammråttor, damsugit, dammat, torka av golven, hänga tvätt, städa toaletten,  vila och göra köttfärspaj. De sensate två nätterna har varit jobbiga för efter klockan 23 har Viola vaknat och snyftat  velat ha nappen, ta av täcket på med täcket och så höll vi på enda till morgonen.

Idag torsdag så har jag varit och tränat och Viola tittade på, body pump stod på schemat och det var jobbigt.
Men men, nu ska mats tyligen ha datorn så jag skriver mer imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0