Tisdag

Åka ner till öppnaförskolan och leka med de andra bebisarna, tar nog med vagnen så lillan får sova i den när hon vill det, dessutom får jag inte glömma min lunch idag.Jag ska också ge ett oemotståndligt förslag till de andra mammorna och hoppas dom kommer gilla detta.  Viola vakande sex i morse men låg kvar i sängen och grejande själv i en timme så jag fick sova lite till. Sedan fick hon frukost i form av gröt och hemmagjord äppelmos.  Hennes snuva är över nu och skönt är det, kladdiga näsor och otåliga barn är inte min favorit.
Jag och Mats fintiserade om hur det kommer vara att ha höns, vad våra mål är och hur vi ska bygga ut ifall det kommer behövas.

Lillan varit sjuk så har jag inte rått mig på att lämna hela ansvaret till Mats. jag har för mig att män inte har en suck om hur de tar hand om sjuka barn.
så jag har inte varit och gymmat på ett bra tag nu men ska komma igång igen så snart när jag får tid (vill säga aldrig :) )  Har haft besök av Violas stora kusin idag som tycker Viola är så jobbig och låter illa mest jämnt, sötis. Hon får vänja sig för om två månader får hon ett litet syskon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid? eller är det kusinen som ska få ett syskon och inte viola? :-)

2012-03-28 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0