från nallen

Det är inte lätt att vara en liten bebis och ta in så mång a nya intryc, hon blir trött vet ni. Igår åkte vi tåget till gbg det gick kalas. joöan mumsa smörgås åt vällig lekte och sov. Det märkd att hon åkt tåg några ggr innan i mn mage. Sen gick vi till pappas jobb förbi både nya och gamla ullevi, där fick jag paj och en kolosalt stor bajsblöja att byta i de lilla personaltoaletten. Jag städade så gått jag kunde efter mig och fick för först gången byta hennes kläder som också car nerbajsade. Det var tur i oturen att jag hade med mig en resväska full med kläder till henne. Allt som allt tog hela bytet 30minuter sedan var det bara att ta på jolan hennes dkor och ta en promenad ute på gångbanan fram och tillbaka. Hon kan gå riktigt bra nu och om hon ser något kul framför sig vill hon gärna små springa lite. Jag måste påpeka vilket duktigt och framåt barn jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0