Måndag

Hon är så duktig min lilla flicka. Nu har hon inte ätit välling på 8 timmar, istället har hon ätit gröt och ägg och till lunch kött och rotmos jag gjort till henne. Gjort massor av små barnmats lådor och jag känner mig så nöjd och duktig, fast duktigast är ändå jolan som bara frossar i mat istället för välling.  Ska bli två mål mat till för henne idag, en fruktstund med päron och apelsin och sedan en smörgås med  messör på. Hon klunkar gärna i sig vatten till alla måltider. Jag har fortfarnae inte provat någon branmats bruk och varför skulle jag göra det när min (våran) mat duger till henne. Har inte provat någon smoothie eller saft/jucie  och ser inte någon anledning när hon gillar naturell frukt och älskar ju vatten.

Idag har vi bokat fotografering inför försäljningen av huset, så snart kan vi se våran lilla gård på hemnet, både kul, läskigt och lite tråkigt.
today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0