Onsdag

Idag har jag varit och jobbar 07-16 utan rast :(  det har varit en lång dag och mitt i all hast när jag stack i morse fick jag både med min och Mats telefon med till jobbet. Hur skulle Mats veta att det är jag som är boven i dramat? Då kom jag på en fantastiska ideen att jag ringer honom, men det var ju lättare tänkt en gjort eftersom vi inte har något hemtelefon. Jag fick helt enkelt logga in på hans egen facebook och skriva en fin statusrad som verkade som han var mer eller mindre shitzofrren.

Imon, torsdag så ska jag tillsammans med J och vänner till henne gå till Body shop och bli lite extra fina med deras braiga produkter, sedan hoppas jag vi hinner med att sätta oss och ta ett, två eller kanske tre glas vin och bara tjata. Ja, jag ser  riktigt framemot att sitta lite salongsberusad mitt på dagen i Skövde, just bara för att det var över 1,5 årsedan jag gjorde det sist. Har till och med bestämt att jag ska börja ta ett glas vitt, sedan ros'e sedan rödvin och kanske avsluta med några tequila. Nej jag tror jag hoppas tequilan, jag är inte 22 år längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0