SLA

hemma i vardagen igen. Hinner knappt packa upp väskan känns det som innan man sticker vidare igen. Viola är kinkig eftersom hennes tänder spökar för henne, tror det iaf.  Regnet öser ner från himmlen och en av hönorna är borta, kanske har den listiga räven varit här. Sedan så  har en av hönorna börjat ruva, kanske inte den bästa säsongen för det och arg som ett bi blir hon om man försköer flytta henne. kycklingar vora mysigt men har inte riktigt tid att ta ut föräldrapenning för att ta hand små gula saker. 
 
Igår var jag lokalkändis efter en intreljuv i SLA, fint ska det vara. Fått bra respons dessutom.  Nu ska det lagas pasta med ost och skinksås (rådjurskinka) Mats önskade sig denna flötiga maträtt själv får jag väl leva på äpplen. 
 
Hade tänkt att Mikel skulle komma hit och dricka choklad med mig men han skulle till IKEA så jag och jolan får roa oss själva till Mats kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0