en förmiddag i Hjo

Började med att åka till Öppna förskolan där det var stoj och lek som vanligt. Lånade ett babyskydd till Violas lillkusin som kommer imon och till bringar resten av veckan med oss. kul. handlade mat efter ÖF och var inne på Arbetsförmedlingen eftesom jag vill börja en utbildning NU. De kanske skulle ordnas, sedna fick jag nya förhoppningar om min framtid och vad jag ska jobba med framöver. De är trevlig på AF trots allt, väl till mötes gående och har bra svar. Inte så omöjliga alls. Imon blir det lite städning, hämta M och F vid tåget, handla presenter till hjärtat och lite mer mat som jag glömde. Mjölk, hårfärg, diskmedel, blöjor och annat vi bara måste ha. Mats är i skogen och jagar och jag sitter här ensam nu när lillan sover.
Kängade till tuppfan som jagar mig så fort jag går vänder ryggen till och kann nu inte vara nog försiktig här på gården.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0