många besökare

Kul att statistken har skjutit upp ordentligt här i Bloggen. Men varifrån den marknadsföringen kommer vet jag inte, kul är det.
Mår lite bättre idag så det blir nog ett besök hos ett par goda vänner i annan ort.
 
Jag beställde ju hem kläder, men nu har jag fått en mejl om att de klädesplaggen jag beställde var slut? Wtf, men  jag fick ju en beställningsorder och allt. Klantigt av företaget tycker jag.
 
Vet inte var jag ska ta vägen så otroligt mycket som händer nu, hela kalendern är full nu i Oktober månad, kul samtidigt men måstr allt hända på samma gång?
 
Jag och Viola gick upp tidigt idag ochvi har målat med fingerfärg och oj vad jag ångrade det, färg överallt, tur bara att den inte fäster så bra på möbler och på min hud :D
Några bilder på Viola & Lexi och denna sista bilder på Min mormor Viola som nu tyvär är död och min lilla Viola sex veckor
 
BTW. ser på unga mödrar och gråter när små barn föds, men jag grät självklart inte när min egen föddes, men allt gick ju så fort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder :)

Jag grät inte heller själv när Tove föddes men gråter när jag ser andra födas, vad hände liksom!? Hmm.. Fatta nog inte riktigt att det var sant helt enkelt.

2012-10-21 @ 19:15:12
URL: http://hanniie1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0