Torsdag

Besökt min goda vän Mikel idag för en  kvällspromenad med barnvagn och hans hund, kaffe efter det och snack om inkahealing, hans nya grej.  Min nya grej är att röja ur garderoben vilket det känns som jag gjort i flera veckor. Ska bort bort bort, säljas, få pengar för de man inte använder. Varför spara man så länge på kläder?  Tror jag verkligen att jag kommer komma i de där jeansen jag hade när jag var 14år?  Som sagt, det tar lång tid när man har en liten tjej som  drar ut det man precis lagt in eller inte vill sammarbeta när jag står och stryker och hon vill hålla i de varma strykjärnet, går inte för sig. Om en vecka ska allt vara bort iaf, och det jag inte får sålt vill jag aldrig mer se så det skänks till dom som behöver.  3kr kostar de billigast plaggen och den dyraste är min röda kappa och köpte förra hösten,  den kostar 30kr ( som hittat om du frågar mig).  Naturligtvis är det massor av barnkläder också upp till storlek 74 för nu har min stora prinsessa vuxit i kläder i storlek 80. 
 
Har gjort en ny Header. frågan är bara när jag ska hinna lägga in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0