1,2 och 3

Vill hylla våran barn säng vi köpte från STOKKE, fan var bra den är.
Inte nog med att den går att höja/sänka i tre lägen.
ETT
Den har hjul så den går att köra runt lättare en än kundvagnpå ICA, jätte smart när man dammsuger tex.
Det är en växasäng som kan bli 160cm lång så Viola kan ha den flera år framöver.
Den är dessutom skitsnygg design eftersom den är i oval form.
den går att "ta isär" på lång sidan så om gummsan har svårt att somna så går det att halvligg själv i hennes säng med huvudet och överkroppen inuti sängen.
Förutom att lakanen till den kostar skjortan plus att sängen i sig är skit dyr (4000kr nypris) så väger det upp allt.
Sängen i AUGUSTI 2011.
 
 
TVÅ
 
Violas kläder är ett frågetecken för mig.
Hon har tydligen korta ben så byxor mellan 62-68 passar henne bäst. men jag använder mest storlek 74 trots att det flesta  jag har (15 par) är både förstora i midjan samt långa till längden.
Tröjor passar bäst i storlek 74 fast har nu mest bara i 68, så liter korta i magen (vem bryr sig).
Bodys i storlek 80 långa i armarna men lagom i livet, 74 lagom i ärmar men kort i livet.
Bebisar är sådana, eller?
 
TRE
 
För tredje gången i mtt liv har jag ätit på resturang och lämnat tillbaka maten, salladen till maten smakade besprutad som fan och var bara besk.  Fick en ny rätt då det smakade bättre, glömde antalgigen att skölja salladen innan. Man borde lämna ut och få nytt, inte mer en rätt. Klagar allt för lite på maten, eller så har jag för höga förväntningar ^^  förövrigt skötte sig Viola examplariskt på resturang åter igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0