Home sweet home

Har flyttat hem igen efter sju nätter på annan närliggande ort. Skönt att komma bort för då uppskattar man hemma. Har inte haft tid till att blogga, har flängt runt som vanligt. Plockar massa trattisar i skogen, Mats har jagat en del och jag har haft tillgång till TV ;)
Har bytt mobil ocskå, till en sån där jätte modern med polyfoniska ringsingnaler och allt. Vanligt knappsats har den också, min samsung galaxy har ballat ut så jag köpte ut en ny mobil för hela 149kr. 
Synd att jag inte har kamera på den, kan inte lägga upp bilder här lika enkelt nu, det känns ju lite trist.

Viola har tagit sina första steg :D Men hon kryper helst. 11 månader var hon när hon gick rätt ut i toma intet för att komma till mig.  Duktiga tjej. 
I veckan blir det öppnaföskolan, stor och liten X2 i kyrkan,  bad, bio, jakt,  bibblan och kanske konstnatten i Falköpong, det ska tydligen vara sevärt !
 
 
 
 
Viola ocg förstoringsglas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0