Lite bilder då



Förstår att ni saknat lite bilder av vad vi egentligen har gjort alla dagarna vi var på kusten, såhär kommer dom.
 
M
Åkt båt både med tjejerna M & J för att fiska makrill samt med pappsen för klant morsa som man är glömde jag köpa med mig blöjor, och blöjor växer ju inte på träden, så det var bara tt åka till grannön och handla.
Mina tjejer och jag påväg att fiska fisk, ingen fångst dock.
jag satt längst fram.
min stora tjej börjar äta själv
SE !
Kul och kladdigt är det att äta själv.
det serverades godmat av kocken morfar (min pappa) Rådjur blev det denna kväll som vi tog med oss hemifrån.
Mormor och morfar.
Vi åkte till Violas kusin, Fredrik, skiljer bara fem månader på dom. (Göteborg)
Viola har saknar Fredrik så mycket att han fick massa pussar och kramar.
Så söta.
Mats fick fullt upp.
Min syster kom och hälsade på oss i Slottskogen, vi åt lunch ihop och drack sedan kaffe på Pustervik.
Viola fick "gå" avsig inne på Pustervik. Stortjöt och var allmänt överlycklig.
Dagen efter besöket inne i Göteborg så hade vi en förmiddag på stranden. Det var blåsigt men ändå rätt skönt i luften. Tur att Viola har sånt bra regnställ från Didriksons, har använt de jätte mycket redan. 
Viola vill bara krypa ner till havet. 
jag och min älskade dotter, också Håkan (hunden) såklart.
Gå är det bästa som finns.
Sen gick jag, Mats och Malin en sväng vid Kosa i blåsten, jätte mysigt.
 
Vågor
Mats är inte rädd eller frusen av sig.
 Efter fyra nätter på Hyppeln var vi tvugna att åka hem fast vi kände att vi kunde stannat fyra nätter till. Så skönt att bara få vara någon annanstans ibland, inte komma hem.  Äta gott, umgås, promenera, träffa barndomsvänner m.m. Kommer snart tillbaka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till 4

Vilka super fina bilder!
Hoppas ni har en fin söndag!

2012-09-16 @ 14:59:00
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0