suck

Mobilen krachad, ändå måste man betala den, bläääö. Ska köpa den billigaste på markanden senare idag 149kr för en samsung, somkortet har jag ju kvar så det behövs bara en telefon. Men men ,de kommande räkningarna på min gamla nu trasiga Samsung Galaxy kommer vara billiga. Betalar ju bara av telefonen nu lixom. Så mycket jag vill ha just nu, så jäkla trött på mitt hår,  mamma toppade mitt hår man det blev så himla kort så nu orkar jag inte se på det, sätter upp det så fort jag vaknar, mitt hår kommer aldrig växa ut. Får ta och göra mig en  hårförlängning igen, det var ju några årsedan jag gjorde en sist.

Malin med långt hår. 
 
 
Annars så var vi och babade igår igen i Tidaholm, var ju en hel vecka sen sedan sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0